Refusjon og returnerer policy

 

Oversikt

Vår tilbakebetaling og returpolicy varer 14 dager. Hvis 14 dager har gått siden kjøpet, kan vi ikke tilby deg full refusjon eller utveksling.

For å være kvalifisert for retur, må varen din være ubrukt og i samme tilstand som du mottok den. Det må også være i originalemballasjen.

Flere typer varer er unntatt fra å bli returnert. Forgjengelige ting som mat, blomster, aviser eller magasiner kan ikke returneres. Vi aksepterer heller ikke produkter som er intime eller hygiene, farlige materialer eller brennbare væsker eller gasser.

Ytterligere ikke-nurerte varer:

  • Gavekort
  • Programvareprodukter som kan lastes ned
  • Noen helse- og personlig pleieartikler

For å fullføre returen, krever vi kvittering eller kjøpsbevis.

Ikke send kjøpet tilbake til produsenten.

Det er visse situasjoner der bare delvis refusjon er gitt:

  • Bok med klare spor av slitasje
  • Ethvert element som ikke er i sin opprinnelige tilstand, er skadet eller mangler deler av årsaker som ikke skyldes våre feil.
  • Enhver vare returnerte mer enn 14 dager etter levering

Refusjon

Når returen er mottatt og sjekket, sender vi deg en e -post for å informere deg om at vi har mottatt den returnerte varen. Vi vil også varsle deg om godkjenning eller avvisning av refusjonen din.

Hvis du blir godkjent, blir refusjonen din behandlet og en kreditt blir automatisk brukt på kredittkortet ditt eller den opprinnelige betalingsmetoden innen et visst antall dager.

Forsinket eller manglende tilbakebetaling

Hvis du ikke har mottatt refusjon ennå, må du først sjekke bankkontoen din igjen.

Kontakt deretter kredittkortselskapet ditt, det kan ta litt tid før refusjonen din offisielt blir publisert.

Kontakt deretter banken din. Det er ofte en viss behandlingstid før refusjon blir lagt ut.

Hvis du har gjort alt dette, og du fremdeles ikke har mottatt refusjonen din, kan du kontakte oss på Info@coolhair.Dk.

Salgsvarer

Bare varer til ordinær pris kan refunderes. Salgsposter kan ikke refunderes.

Utveksling

Vi erstatter bare varer hvis de er mangelfulle eller skadede. Hvis du trenger å bytte den mot samme vare, kan du sende oss en e-post til Info@coolhair.Dk og send varen din til:

Coolhair APS
Smedeland 24
2600 Glostrup
Danmark

Gaver

Hvis varen ble merket som en gave når den ble kjøpt og sendt direkte til deg, vil du motta en gavekreditt på verdien av avkastningen. Når den returnerte varen er mottatt, vil et gavekort bli sendt til deg.

Hvis varen ikke ble merket som en gave når du kjøpte, eller giveren ble sendt ordren til seg selv for å gi deg senere, sender vi refusjon til giveren, og de vil finne ut av returen din.

Forsendelsesretur

For å returnere produktet ditt, send produktet ditt til: 

Coolhair APS
Smedeland 24
2600 Glostrup
Danmark

Du er ansvarlig for å betale for dine egne fraktkostnader for å returnere varen. Forsendelseskostnader kan ikke refunderes. Hvis du mottar refusjon, blir kostnadene for returfrakt bli trukket fra refusjonen din.

Avhengig av hvor du bor, kan tiden det kan ta for at det utvekslede produktet kan nå, du kan variere.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan det være lurt å vurdere å bruke en sporbar godstjeneste eller kjøpe fraktforsikring. Vi garanterer ikke at vi vil motta den returnerte varen din.

Trenger hjelp?

Kontakt oss på Info@coolhair.Dk For spørsmål angående refusjon og retur.