Vilkår for handel for varer og tjenester

Forretningsinformasjon

Coolhair APS
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Danmark
E -post:info@coolhair.dk

CVR: 43798189

Hvordan handle med oss

For å kjøpe på Coolhair Skulle du gå gjennom 5 trinn.

  1. Finn varen (e) du vil ha og legg dem i handlekurven, og gå deretter til boksen.
  2. Skriv inn din personlige informasjon
  3. Velg forsendelse/betalingsmetode
  4. Godkjenne våre virksomhetsbetingelser
  5. Sjekk at all informasjon er riktig på innsamlingssiden og godkjenner kjøpet


Spørsmål

Alle spørsmålene sendes til: info@coolhair.dk

innbetaling

Varene blir betalt online av debetkort hvor vi bruker betalingsselskapets stripe og vi utelukkende mottar Visa Dankort, Mastercard, Maestro, American Express. Vi tilbyr også betaling med bankoverføring og FARXPRES -finansiering - hvis kjøpet blir kansellert, vil avtalen om finansiering også bortfalle. På toppen av kjøpesummen legges frakt til, noe som kan variere i henhold til mengden som omsettes. Fraktprisen er tydelig angitt i "kurven", hvor du kan se hva du har handlet etter. Beløpet vil bare bli hevet på kortet ditt når varen sendes. Vi tar ikke kortavgift.

I tilfelle bankoverføring er du ikke beskyttet av innvendingsordningen.

Leveranse

Vi sender ordrene i den ordren de er mottatt. Lagervarer sendes så snart som mulig. Den typiske leveringstiden er 1-4 virkedager. Vi sender produktene våre fra Nederland med GLS.

Varemottak
Våre varer blir vanligvis sendt som et brev. Men kan også sendes som forsikret pakke med spor´n Trace ved mottak, vennligst sjekk varen. Hvis pakken og/eller innholdet er skadet når du mottar den, anbefaler vi på det sterkeste at du rapporterer det på stedet til Coolhair på post info@coolhair.dk

Avbestilling riktig
Som forbruker har du 14 dager til tilbaketrekning når du handler hos oss.

Avbestillingsfristen går ut 14 dager etter dagen du mottok varen din, eller vi har inngått en avtale om en fordel.

fordeler
Hvis du ønsker å få fordelen levert før fristen går ut, kan du gi ditt uttrykkelige tidligere samtykke til levering av levering og fristen vil stoppe når fordelen er levert fullt ut.

I praksis betyr dette at avbestillingsfristen går ut når fordelen er fullstendig levert.
Så du beholder retten til tilbaketrekning mens arbeidet eller leveransen er på.

Hvis du har gitt ditt samtykke om at arbeidet eller leveransen kan starte, men du fremdeles vil bruke retten til tilbaketrekning, må du være klar over at vi vil kreve en rimelig betaling for det arbeidet som allerede er levert.

Gjenstander
Hvis du har bestilt flere forskjellige varer i en rekkefølge, men de blir levert individuelt, går fristen fra den dagen du mottar den siste varen.

Hvis ordren består av flere parter eller deler, utløper avbestillingsfristen 14 dager etter dagen du mottar forrige part eller den siste delen.

Når det gjelder en avtale om regelmessig levering av varer over en spesifikk periode, utløper avbestillingsfristen 14 dager etter dagen du mottar den første varen.

Fristen betyr at du har 14 dager fra kvittering for å varsle oss om at du vil angre kjøpet. Du kan sende en e -post til info@coolhair.dk Eller bruk standard avbestillingsskjema, som du finner nederst i handelsforholdene.

Du kan ikke kansellere kjøpet ved å nekte å motta varen uten samtidig som vi varslet oss.

Avbestilling av en del av kjøpet
Hvis du har kjøpt flere varer fra oss, har du muligheten til å returnere en eller flere varer selv om de ble kjøpt i en ordre. Vær oppmerksom på at du ikke vil få fraktkostnaden tilbake hvis du angrer på en del av kjøpet.

Utsolgt varer
Ikke lagerførte varer kan være "produkter" som ikke består av noen fysisk enhet og derfor ikke kan lagerføres i aksjer. Varer som ikke er på lager, kan ta opptil 3 uker for levering. Fraktkostnader fra lageret vårt til nettstedet ditt kan betales og er basert på din beliggenhet.

Komme tilbake
Når du har varslet oss om at du vil angre kjøpet, har du 14 dager til å sende varen tilbake til oss.

Du må betale for pakken selv, og det er du som er ansvarlig hvis det oppstår en skade under transport.

Produkt av varer
Hvis du ønsker å bytte varene dine, må du sende en e-post til info@coolhair.dk Der det tydelig sier hva du vil bytte fra og til.

Kunden er ansvarlig for disse kostnadene. Når vi har mottatt returvaren og betalingen, sender vi deg den nye varen.

Kvittering
Kvitteringen for kjøpet sendes til den angitte e -postadressen.

Tilstanden til varen når du sender den tilbake
Hvis varen har mistet verdien og det er fordi du har brukt den på en annen måte enn det som var nødvendig for å bestemme arten, egenskapene og måten den fungerer, kan du bare gjenvinne en del av kjøpsbeløpet. Beløpet du kan få tilbake avhenger av den kommersielle verdien av produktet, og i noen tilfeller kan det bety at du bare kan få tilbake fraktkostnadene.

Vi anbefaler at du returnerer varen i originalemballasjen.

Hvis den originale emballasjen mangler, kan det føre til tap av svekkelse av varen.

Omkomne og bestillingsprosessen til Coolhair

Noen ganger kan det hende at vi er på Coolhair Ikke ha ønsket vare på lageret vårt. I slike tilfeller vil vi prøve å bestille varen fra vårt eksterne lager, noe som kan føre til en litt lengre leveringstid på 1-2 uker. Imidlertid kan det også være situasjoner der vi verken har varen i vårt eget lager eller på den eksterne lagringen. I disse tilfellene vil bestillingen din bli kansellert, og vi sørger for å tilbakebetale betalingen din.

Det kan også forekomme at en enkelt ordre inneholder begge produktene vi har på lager og produkter vi ikke har på lager. I disse tilfellene har vi muligheten til å sende produktene vi har på lager og tilbakebetale deg for produktene vi ikke kan levere.

Tilbakebetaling av kjøpsbeløpet
Hvis du angrer på avtalen, vil du få pengene tilbake. Hvis varen er svekket, vil vi trekke beløpet du er ansvarlig for.

Vi vil tilbakebetale alle betalingene mottatt fra deg, inkludert leveringskostnader (dette gjelder ikke ekstra leveringskostnader i tilfeller der du har valgt en form for levering enn den billigste formen for standard levering vi tilbyr), senest 14 dager fra dagen Vi har mottatt meldingen din om at du vil angre på avtalen.

Vi vil avvise pengene med samme betalingsmiddel som du brukte ved kjøpet, med mindre vi har blitt enige om noe annet.

Vi kan holde tilbake betalingen til vi har mottatt varen med mindre du sender oss dokumentasjon om å ha returnert den.

Varen blir sendt til:
Coolhair APS
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Danmark

Vi mottar bare pakker som sendes direkte til adressen.

Du kan også kansellere kjøpet ved å varsle oss og overlate det personlig på ovennevnte adresse mot forhåndsordning.

Kontakt rett
Når du handler hos oss som forbruker, gjelder kjøpslovens regler for varer, men ikke tjenester. Dette betyr at du som regel ikke har 2 års klage rett til tjenester.

Hvis du ikke er fornøyd med fordelen, kan du selvfølgelig kontakte oss på info@coolhair.dk .

Ved kjøp av varer har du derimot klagesretten i 24 måneder. Kontakt oss før du sender varen. Hvis klagen din er berettiget, betyr det at du enten kan få reparert varen, utvekslet, pengene tilbake eller rabatt i prisen, avhengig av den spesifikke situasjonen.

Du må annonsere innen "rimelig tid" etter at du har oppdaget feilen. Hvis du annonserer innen to måneder etter at feilen ble oppdaget, vil klagen alltid være betimelig.

Hvis klagen er berettiget, vil vi tilbakebetale dine (rimelige) fraktkostnader. Varen må alltid returneres i riktig emballasje. Husk også å få en kvittering for utsendelse, slik at vi kan betale tilbake fraktkostnadene dine.

Varen blir sendt til:
Coolhair APS
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Danmark

Vi mottar bare pakker som sendes direkte til adressen.

Når du returnerer varen, kan du legge ved en detaljert beskrivelse av problemet.

Klager
Hvis du som forbruker vil klage på kjøpet ditt, kan du kontakte info@coolhair.dk . Hvis vi ikke klarer å finne en løsning, kan du sende en klage til:

Senter for klager
Huset til omtale
Fortalteboden 2
8800 Viborg

www.naevneneshus.dk

Hvis du er bosatt i et annet EU-land enn Danmark, kan du klage til EU-kommisjonens online klageportal her-http://ec.europa.eu/odr

Personopplysningspolicy
Vi trenger følgende informasjon når du handler med oss:

Navn, adresse, tlf. og e -postadresse.

Vi registrerer og avslører den personlige informasjonen som trengs for å levere varen til deg.

Personopplysningene er registrert med Coolhair APS og lagret i fem år, hvoretter informasjonen blir slettet.

Vi jobber også med en rekke andre selskaper som lagrer og behandler data. Bedrifter behandler bare informasjon på våre vegne og kan ikke bruke dem til sine egne formål.

Vi samarbeider bare med dataprosessorer i EU eller i land som kan gi din informasjon tilstrekkelig beskyttelse.

Datakontrolleren på Coolhair.

Du har rett til å informere hvilken informasjon vi behandler om deg.
Hvis du synes informasjonen er unøyaktig, har du rett til å få dem korrigert. I noen tilfeller har vi en plikt til å slette dine personopplysninger hvis du ber om det. Det kan f.eks. Vær hvis dataene dine ikke lenger er nødvendig i forhold til formålet vi bør bruke dem til. Du kan også kontakte oss hvis du tror at personopplysningene dine blir behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til oss på: info@coolhair.dk .

Sikkerhet
Du kan trygt bruke debetkortet vårt på. Når du skriver inn adressen og kredittkortinformasjonen din, skjer det på en tilkobling sikret med SSL (sikkert sokkelag). Dette betyr at informasjonen er kryptert slik at ingen uautorisert person kan lese dem. Så lenge du er i ferd med å legge inn informasjon, betale og legge inn en ordre, vil du automatisk være på sikker tilkobling. Du kan derfor trygt bruke debetkortet ditt.

Rekkefølge
På Coolhair Kan du bare bestille varer via nettstedet vårt. Hvis du har spørsmål om varer som ikke er på nettstedet, kan du gjerne kontakte oss.

Informasjonskapsler
Informasjonskapsler brukes til å optimalisere nettstedet og dets funksjonalitet, og dermed gjøre besøket så enkelt som mulig for deg. Du kan slette informasjonskapsler fra datamaskinen din når som helst. Hvordan avhenger av nettleseren din.

statistikk
Vi bruker en loggstatistikk på Coolhair Noe som betyr at et statistikksystem samler inn informasjon som kan gi et statistisk bilde av hvor mange besøkende vi har, hvor de kommer fra og hvor på nettstedet det blir forlatt osv. Loggstatistikken brukes bare til å optimalisere Coolhair.

Standard inngangsskjema
(Dette skjemaet er utfylt og returnert bare hvis tilbaketrekningsretten blir brukt)

Til:

Coolhair APS
Bækkeskovvej 9
2665 Vallensbæk Strand
Danmark
E -post:info@coolhair.dk

Jeg informerer herved at jeg ønsker å bruke tilbaketrekningsretten i forbindelse med kjøpsavtalen min om følgende varer/tjenester:

__________________________________________________________________________________

Bestilt det: _______________________________ Mottatt det: _______________________________

Forbrukerens navn:

______________________________________________________________________

Forbrukerens adresse:

___________________________________________________________________

Forbrukerens signatur:

_________________________________________

Dato: _________________

(Bare hvis innholdet i skjemaet blir varslet på papir)

Handelsvilkårene oppdateres sist10.05.2023