Ofte stilte spørsmål

Bestilling og betaling


Hvordan kan jeg bestille?

Du kan enkelt bestille via vår nettplattform. Når du finner et produkt du trenger, kan du legge det i handlekurven, logge på og gå gjennom bestillingsprosessen. Når bestillingen er klar vil du motta et bestillingssammendrag til din e-post. Ordrehistorikk vil også bli lagret på kontoen din.

Du kan også enkelt gjøre etterbestillinger i etterkant ved å klikke på "bestill på nytt"-knappen på en av dine tidligere innlagte bestillinger. Når du har trykket på "bestill"-knappen åpnes handlekurven og du kan endre antall eller produkter.

Hvilke betalingsmåter kan jeg bruke?

Du kan bruke alle vanlige kredittkort.

Hva er leveringskostnadene?

Leveringskostnader avhenger av fraktkrav. Du kan se fraktkostnadene i kassen før du betaler.

Kan jeg kansellere bestillingen min?

Hvis du ønsker å kansellere bestillingen din, vennligst gjør det så snart som mulig. Hvis vi allerede har behandlet bestillingen din, vennligst kontakt oss og returner produktet.

Kan jeg spore bestillingen min?

Vi sender deg sporingskoden for forsendelsen når pakken er sendt.

Fraktinformasjon


Leveringstid?

Leveringstiden vil bli bekreftet på ordrebekreftelsen.

Fraktkostnader?

Fraktkostnader avhenger av hvor du befinner deg og produktene på bestillingen din. Noen produkter må sendes i tørris. Disse tørrisforsendelsene har noe høyere fraktgebyr. Vår nettbutikk viser automatisk fraktgebyr og fraktkostnader i kassen.

Endre leveringsadresse?

Du kan enkelt endre leveringsadressen på kontoen din. Du trenger bare å logge inn og klikke på "min konto" og "rediger". Du kan også endre leveringsadressen i kassen hvis du trenger det. Bare klikk "rediger" under "forsendelsesadresse".